Beschrijving Project
Meneer Hagemans is een risicomanager, dit betekent dat hij gespecialiseerd is in hulp bieden bij vragen en ondersteuning bij calamiteiten op basis van jouw gekozen verzekering.
Meneer Hagemans is enorm geavanceerd met klantencontact via Whatsapp. Maar dit bleek na enige tijd niet meer de efficiëntste manier van werken. Dit moest via een andere weg.
Zijn website was in eerste instantie bedoeld als visitekaartje. De website kon bezocht worden voor de laatste PDF-Downloads van belangrijke verzekerings en schadeformulieren.
Dus bedachten we een nieuwe landingspagina met 3 nieuwe Call- to-Actions; (Knoppen met een functie)
– Je schade aanmelden via een formulier.
– Je wijzigingen doorgeven, nu kunnen mutaties nog sneller uitgevoerd worden
– Je vraag stellen
Automatisering
Doordat Whatsapp overstroomde, hebben we de contactformulieren zo ingericht dat als er een formulier ingevuld en gezonden wordt, hij direct onder het juiste label in de juiste e-mailbox binnenkomt.
Voortaan kan zijn Whatsapp gebruikt worden voor calamiteiten. normaal contact en vragen zoals FAQ. Daarbij is zijn bedrijfs WhatsApp zo ingericht dat je een welkomsbericht krijgt met een doorverwijzing naar zijn website voor eventuele mutaties en andere vragen. Daardoor krijgt hij overzicht van de aanvragen en wijzigingen in zijn inbox.
Daarbij hebben wij zijn website meer laten reflecteren wat zijn bedrijf echt is; zakelijk, enthousiast, energiek en betrouwbaar.
Heb jij ook interesse in een moderne website die goed vertaalt waar jouw bedrijf voor staat? Neem dan contact met ons op.
Wij staan klaar om jouw project tot een succes te maken!
Wat hebben we Geleverd
- Funnel aanpassen hoe aanvragen verwerkt worden
- Vernieuwing van de gehele website
- Gmail labels aanpassen en aliassen voor zijn mail aangemaakt
- Op locatie hulp met instellen van Whatsapp
Offerte
- Aanpassen formulieren en werkwijze bedrijf
- Vernieuwing van website
Soort pakket
- Office manager
- Managed Start hosting