Helpdesk & Rapportage

Uren vastzitten op dat ene probleem, frustratie!

Je werkt aan je website en je komt ergens niet uit

Bespaar je dan tijd met onze helpdesk service.

Onze WordPress Specialisten helpen je graag weer op weg je vragen over je website. De WordPress Helpdesk service is in een standaard en een premium versie te verkrijgen

Met het Helpdesk abonnement helpen wij je dus op weg maar voeren wij zelf de aanpassing niet voor je uit. Wij zorgen ervoor dat je dat zelf kunt doen.

Mocht je nog vragen hebben hierover, dan help ik je graag persoonlijk.

Kees-Jan Diepstraten | Founder van PresisWeb

Wat is de Maandelijkse Marketing Rapportage?

Houd de vinger aan de pols met je eigen maandelijkse website en marketing rapportage.

Bij de WordPress Helpdesk service is ook een maandelijkse marketing rapportage inbegrepen. Met deze rapportage heb je eenvoudig inzicht wat de prestaties van je website en je marketing is.

Dit maandelijkse rapport wordt als PDF per e-mail naar je verzonden.

Aanpassingen aan de rapportage

De maandelijkse rapportage is verder op maat te personaliseren indien daar behoefte aan is.

Het is mogelijk om bijvoorbeeld een facebook of Google Ads rapportage in het maandelijkse rapport op te nemen.

Hiervoor geldt een meerprijs als instel kosten en indien benodigd, extra software licentie kosten.

Niet iedereen wilt hetzelfde

En hier hebben wij rekening mee gehouden.

Dus hebben wij verschillende Helpdesk en Rapportage versies.

Het WordPress Helpdesk en Rapportage abonnement komt in twee varianten: Standaard en Premium.

  • WordPress Helpdesk & Rapportage Standaard
    • €29 per maand voor Plus websites

       

  • WordPress Helpdesk & Rapportage Premium
    • €49 per maand voor Pro websites

Ben jij toe aan een Helpdesk en Rapportage abonnee?

Doe vandaag nog de aanvraag en ontvang een gratis demo in je mailbox.